torsdag 25 oktober 2007

Dröm 8

2 dec 2006

Jag, pappa o hans fd fru körde till en vändplats. Det var fullt med ängar och gräs och jag skulle göra något där. Det fanns en lada i mitten och ett stort gult hus på sidan. Jag fick en tallrik i handen, vit med blå bård/blommor. Kastade den i marken. Den var av stort värde. Jag sprang iväg och hoppade in i en vagn dragen av 2 eller 4 svarta Frieserhästar. Galopperade längs en väg bredvid en äng. Det kommer en islandshäst efter mig och ryttaren är en "good guy". Efter islandshästen kommer bad guys, de letar efter mig. Massa galna typer, ser ut som rövare. jag svänger upp i skogen ochc tänker att de inte ser mig. Mycket varmt ute. Galopperade uppför en backe och hästarna är trötta. Jag hoppar av vagnen och springer bredvid hästarna. De hittar mig dock och jag hoppar in i vagnen och galopperar nedför backen mot ängen. De kom ifatt mig och sade att de måste döda hästarna. Aldrig sa jag.
Då kom good guy och dödade mannen. De glömde bort mig och skulle döda good guy istället.
Rövarna hade på sig en röd/grå dräkt med ett rött märke och slogs med ett vapen som såg ut som en träspade (pizzaspade typ).
Jag smet och åkte vidare på vägen.

Inga kommentarer: