torsdag 25 oktober 2007

Dröm 8

Hästtävling!
Johan var och red en tävling. Det var en turdag och jag skulle starta min första fälttävlan. Red en vit häst. Det gick bra. Fanns en annan tjej som jag kände igen och hon red en svart häst. Efter hästtävlingen var det en cykeltävling bland mycket berg, lera och skog. En tjej startade och alla hejade på henne.
Efter detta var jag i en skog. Skulle detta vara ett prov? På riktigt? Jag hittade inte hem och träffade 3 andra tjejer. Vi hittade en liten klippa och gick upp där. Låg massa löv på. Jag fattade varför vi var tvunga att gå upp på klippan. På klippan fanns det påskliljor. Efter det kom vi in i ett rum, det fanns 3 dörrar att välja på, vilken skulle vi välja? Eller skulle vi välja brunnen som vi då skulle klättra ner till? Det började komma vatten och vi var tvunga att bestämma oss. Vi gick in genom en dörr och kom ut med två spannar i händerna. Det låg massa spindlar på marken. Det kom fler o fler spindlar som även hoppade. Vi hade då en spray i handen som var bra att döda med.
Ngn sa: Du måste spruta på 80 stycken.

Inga kommentarer: