torsdag 25 oktober 2007

Dröm 8

30/1 2007

Räddningsledare

Det händer något på båten! Alla måste ut. En kvinna springer fram och säger att hon måste meddela sin chef? Springer på bryggan. Saker på båten ramlar ner.Massa folk. Jag försöker ordna upp det, lyga folk, berätta vilka vägar som ska tas. En vägg faller sönder men folk fortsätter lämna båten dock genom en annan dörr. Vissa bryr sig, andra inte. Jag får en orangejacka med reflexer där det står räddningsledning på.
Efter kaoset kommer det ungdomar på båten.
En kvinna kommer fram och vill anmäla en annan kvinna. Jag förklarar att allt gått rätt till. På henns jacka stod det nr xxxxx infoavdelningen.
När detta var klart var klockan 15.30. Kom ihåg då att jag skulle vara hos Elisabeth (terapeuten) kl 13.00 Låg en lapp från henne att det var synd att jag missade tiden.
Sen kom nummer 84 upp.
Sen fann jag en lapp i min ficka om vad vi skulle gjort om jag hade gått dit. Jag undrade hur lappen kunde hamnat där, då E inte lagt den där själv? Vem hade gjort det? Ingen alls.

Inga kommentarer: